Confidentialitate
Această notă te informează despre informațiile pe care le procesăm în legătură cu tine în relație cu organizația noastră. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator și, prin lege, suntem obligați să îți furnizăm informații despre noi, despre motivul și modul în care folosim datele tale și despre drepturile pe care le ai asupra datelor tale.
Această Politică de confidențialitate nu acoperă aplicațiile și site-urile altor terți la care poți ajunge prin accesarea link-urilor de pe site-ul nostru. Acest lucru excedează controlului nostru. Te încurajăm să examinezi Politica de confidențialitate de pe orice site și/sau aplicație înainte de a furniza date personale.
Potrivit legislației, compania noastră, este operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.
Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR și următoarele principii:
- Legalitate, echitate și transparență
Prelucrăm datele tale legal și corect. Suntem întotdeauna transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm, iar tu ești informat corespunzător.
- Controlul îți aparține
În limitele legii, îți oferim posibilitatea de examina, modifica, șterge datele personale pe care le-ai împărtășit cu noi și de a-ți exercita celelalte drepturi.
- Integritatea datelor și limitarea scopului
Utilizăm datele numai în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele personale sunt corecte, complete și actualizate.
- Securitate
Am implementat măsuri rezonabile de securitate și criptare, astfel încât să îți protejăm cât mai bine informațiile. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail.
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail: office@ecorner.ro.
8.1. Ce fel de informații colectăm despre tine?
Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când înscrii compania pe care o reprezinți la secțiunea „Partener Nou” de pe site-ul nostru, când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne vei comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse, cum ar fi: Numele și prenumele, Vârsta, Adresa de e-mail, Numărul de telefon, Funcția pe care o ai în cadrul companiei, Parola.
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum: Adresa IP, Navigatorul de internet, Locația, Paginile pe care le accesezi pe site-ul nostrum.
8.2. De ce colectăm aceste informații?
Când interacționezi în orice fel cu noi este posibil să ne dai sau să primim din alte surse informații precum:
- În vederea încheierii sau executării unui contract dintre tine și noi;
- Pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări;
- În scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil;
- Pentru a oferi și îmbunătăți serviciile și produsele pe care le oferim;
- Pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
- Pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
- Pentru crearea și/sau mentenanța conturilor;
- Pentru a ne conforma legislației;
- Pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță;
8.3. Care este temeiul legal pentru prelucrare?
- Ți-ai dat consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal
Reține că îți poți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail office@ecorner.ro.
- Prelucrarea este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între tine și noi
- Prelucrarea este necesară pentru a proteja interesele tale vitale sau ale altei persoane fizice
- Prelucrarea este necesară în scopul intereselor noastre legitime sau ale altei părți
8.4. Cât timp stocăm datele?
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 10 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.
După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.
Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pe perioada care ne este impusă de lege.
8.5. Cum partajăm informațiile tale cu ceilalți?
Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic.
De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.
De asemenea, am putea partaja datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.
Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor tale.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.
Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.
Drepturile tale conform Regulamentului GDPR sunt următoarele:
- Dreptul de retragere a consimțământului
- Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor tale
- Dreptul de acces asupra datelor
- Dreptul de a rectifica datele inexacte sau incomplete
- Dreptul de ștergere („dreptul de a fi uitat”)
- Dreptul la restricționarea prelucrării
- Dreptul de a transmite datele pe care le avem despre tine către alt operator
- Dreptul de a te opune prelucrării datelor
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri
- Dreptul de a te adresa justiției
- Dreptul de o plângere în fața unei Autorități de Supraveghere
Te rugăm să reții că:
- Îți poți retrage consimțământul pentru marketing direct în orice moment prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare din fiecare e-mail/sms sau alt mesaj electronic.
- Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Există excepții, de aceea fiecare cerere primită va fi analizată astfel încât să decidem dacă este întemeiată sau nu. În măsura în care cererea este întemeiată, îți vom facilita exercitarea drepturilor. Dacă cererea este neîntemeiată, o vom respinge, însă te vom informa asupra motivelor refuzului și asupra drepturilor de a depune o plângere la Autoritatea de Supraveghere și de a te adresa justiției.
- Vom încerca să răspundem solicitării în termen de 30 de zile. Cu toate acestea, termenul poate fi prelungit în funcție de diferite aspecte, precum complexitatea cererii, numărul mare de cereri primite sau imposibilitatea de a te identifica într-un termen util.
- Dacă, deși depunem toate eforturile, nu reușim să te identificăm, iar tu nu ne furnizezi informații suplimentare pentru a reuși să te identificăm, nu suntem obligați să dăm curs solicitării.
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea informațiilor tale sau dorești să îți exerciți drepturile legale sau ai orice altă îngrijorare cu privire la confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail office@ecorner.ro
Conditii Generale si Definitii
Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor activităților de promovare și vânzărilor de bunuri și servicii de către SIGMA DISTRIBUTION SRL și orice alt partener cu care acesta are contract în acest sens, prin intermediul magazinului online www.ecorner.ro către Utilizator/Cumpărător (persoană fizică sau juridică) și pot fi modificate oricând de către SIGMA DISTRIBUTION SRL.
Astfel, termenii de mai jos vor avea următorul înțeles:
SIGMA DISTRIBUTION SRL
Reprezintă website-ul care are adresa de internet www.ecorner.ro, prin intermediul căruia Utilizatorul are acces la informațiile privind produsele, serviciile oferite sau asigurate și promoții/campanii de informare/promovare pentru acesta, desfăsurate de către SIGMA DISTRIBUTION SRL și partenerii acestuia
Orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate pe website și în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.
Poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre eCorner (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre eCorner si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
- date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Persoana fizică / persoana juridică sau altă entitate juridica ce emite o comandă prin intemediul www.ecorner.ro.
Toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor și alte drepturi asociate, drepturile de bază de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate și înregistrări ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.
Toate specificațiile și/sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în www.ecorner.ro, precum și în materialele de informare/promovare ale acestora, oferite de către vânzător/producător, sau de către utilizatori/cumpărători, sau așa cum apar în Comandă.
Reprezintă persoana care accesează www.ecorner.ro , în scopuri private sau profesionale și care a acceptat TERMENII SI CONDIȚIILE prezentului website.
Reprezintă utilizarea www.ecorner.ro într-un mod contrar scopului declarat și practicii în domeniu, a reglementărilor și ale legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate produce prejudicii SIGMA DISTRIBUTION SRL, proprietarilor legali ai acestuia și oricărui alt partener cu care există contract în acest sens
Informațiile prezentate pe www.ecorner.ro, au caracter informativ și pot fi modificate de către deținătorul site-ului, fără o notificare prealabilă sau ulterioară.
Descrierile produselor pot fi incomplete însă Vânzătorul face eforturi pentru a prezenta informațiile cele mai relevante astfel încât produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achizitionat.
De asemenea, imaginile produselor sunt prezentate pe www.ecorner.ro cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imagini în orice mod, din cauza modificării caracteristicilor și design-ului fără notificare prealabilă de către producători.
Orice date specifice privitoare la stoc și starea produselor afișate, se pot obține contactând Vânzătorul prin email / telefon prin formularul de contact din secțiunea Contact a www.ecorner.ro.
Promoțiile și campaniile prezentate pe www.gamingspot.ro sunt valabile doar pe teritoriul României.
Promoțiile și campaniile prezentate pe www.gamingspot.ro sunt valabile în perioada de timp menționată în materialele de promovare și în regulament, unde este cazul, acestea fiind valabile în limitele stocurilor disponibile alocate.
Prețurile produselor și serviciilor afișate in cadrul site-ului www.gamingspot.ro includ T.V.A. conform legii în vigoare.
Prețul final la care Cumpărătorul poate să achiziționeze produsele este considerat cel din comanda confirmată de Vânzător, cu excepția situațiilor de epuizare de stoc sau eroare care afectează prețul (cf paragraf Comenzile).
Prețurile pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.
Prin lansarea unei Comenzi electronice pe site-ul www.ecorner.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonică, SMS sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile.
Comanda va fi compusă din următoarele informații:
a. Comandă/Precomandă (împreună cu mențiunile clare asupra datelor de facturare) și condițiile sale specifice.
b. Specificațiile Cumpărătorului (acolo unde este cazul).
Dacă Vânzătorul confirmă Comanda, acest lucru va implica o acceptare completă a Termenilor Comenzii din partea Cumpăratorului. Acceptarea Comenzii de către Vânzător se consideră finalizată atunci cand există o confirmare electronică (e-mail sau SMS) din partea Vânzătorului către Cumpărător, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă.
Vânzătorul nu consideră în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract.
Confirmarea Comenzii se face telefonic sau electronic (e-mail sau SMS).
În cazul epuizării stocului pentru produsul comandat, înainte de finalizarea comenzii, reprezentantul www.ecorner.ro va putea oferi alternative prin prezentarea altor produse asemănătoare ca aspect și specificații tehnice cu produsul comandat, în cazul în care pentru produsul comandat există alternative.
În cazul epuizării stocului înainte de finalizarea comenzii și lipsei unei alternative la produsul comandat, comanda poate fi anulată fără penalități, chiar dacă a fost confirmată de către Vânzător, dar nu înainte de anunțarea Cumpărătorului despre această stare de fapt.
În cazul unor eventuale erori de funcționare a www.ecorner.ro sau a sistemului de gestiune, inclusiv erori umane, în urma cărora prețul este modificat, rezultând un preț derizoriu, ori neconform cu prețul de vânzare mediu setat de către Vânzător pentru acea perioadă, Vânzătorul își alocă dreptul neopozabil să anuleze comanda efectuată, iar clienții care au plasat comenzi vor fi informați telefonic/e-mail /SMS asupra acestui fat.
Precomanda reprezintă o comandă cu statut special pentru un produs ce urmează să fie lansat și poate fi achiziționat înainte de lansare/disponibilitate fizică în stocul Vânzătorului. Precomanda va avea aceiași pași ca o comandă normală, singura diferență fiind la termenul de livrare care va fi stabilit în funcție de disponibilitatea produsului și va fi comunicat de către Vânzător Cumpărătorului la momentul înregistrării precomenzii precum și în urma oricărei modificări a acesteia. Producătorul își rezervă dreptul de a modifica fară preaviz data de lansare și prețul produsului, ceea ce îi dă dreptul neopozabil Vânzătorului să modifice aceste informații în website.
Vânzătorul are dreptul sa modifice și condițiile inițiale ale precomenzii, dar doar după ce a informat Cumpărătorul cu privire la acest aspect și a primit acordul acestuia pentru noile condiții aplicabile.
Vânzătorul nu este considerat culpabil și nu i se pot imputa penalizări pentru nerespectarea condițiilor inițiale sau pentru modificările condițiilor inițiale ale precomenzii dacă acestea sunt impuse de noile condiții oferite de Producător.
Cumpărătorul are dreptul de a renunța în orice moment la o precomandă, iar dacă aceasta a fost deja achitată, suma respectivă îi va fi returnată integral.
Vânzătorul nu consideră în nici un moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui Contract. Data încheierii contractului de vânzare la distanță între SIGMA DISTRIBUTION SRL și client este considerată data facturii fiscale emise de către Vânzător. Termenii și condițiile generale prezente vor sta la baza Contractului încheiat, în completarea acestora fiind Certificatul de Garanție emis de către producător, importator sau distribuitor după caz.
Vânzătorul nu poate fi făcut responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și implicit Contractului și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare, inclusiv dar nelimitându-se la pierderea produselor sau a documentelor.
Plata produselor comandate se poate face conform modalitaților de plată acceptate de către Vânzător și condițiilor impuse de bancă, instituție financiară sau finanțator, după caz, în situația plăților efectuate prin card bancar sau credit.
În cazul achitării online, dupa înregistrarea cu succes a comenzii, contravaloarea produselor va fi blocată în contul Cumpărătorului, urmând a fi încasată de către Vânzător doar după confirmarea comenzii.
În cazul în care produsele comandate nu sunt disponibile, iar plata a fost finalizată, banii vor fi returnați integral pe card, fară niciun comision adițional. Demersurile pentru rambursarea banilor în acest caz cad în sarcina Vânzătorului, care însa nu este responsabil de termenul în care aceasta rambursare este făcută, acest aspect fiind în sarcina băncii Cumpărătorului al cărui instrument financiar a fost utilizat.
Vânzătorul nu este responsabil pentru politica și condițiile comerciale acordate de către finanțatorii ale căror instrumente financiare de plată sunt utilizate pentru plata comenzilor efectuate la www.ecorner.ro.
În cazul unor erori apărute în timpul procesului de plată, Vânzătorul nu are obligația de a efectua livrarea, în sarcina acestuia intrând numai informarea Cumpărătorului asupra faptului că procesul de plată nu a fost finalizat. Vânzătorul nu este obligat să facă demersuri de investigare asupra motivului erorii apărute dar poate oferi suport Cumpărătorului în limita disponibilității, capacității și responsabilității acestuia.
În cazul plății online cu cardul, datele sunt procesate exclusiv de către procesatori de plăți autorizați.
www.ecorner.ro NU stochează informații despre cardul dumneavoastră.
www.ecorner.ro oferă posibilitatea de returnare a produselor în termen de 14 zile în următoarele situații:
- Produs ce nu este conform cu specificațiile producătorului.
Dacă produsul comandat se dovedește a nu fi conform cu specificațiile din ofertă, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii. Posibilitatea de retur NU se acordă produselor care prezintă nefunctionalități cauzate de manipularea și/sau instalarea improprie, folosirea neconformă cu instrucțiunile de utilizare, de schimbări ale stării originale a produsului, de influențe naturale sau de păstrarea în condiții improprii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăți diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de www.ecorner.ro în cazul în care produsul prezintă neconformități rezultate din procesul de fabricație, manipulare și ambalare până la livrarea către client. În orice altă situație costurile de transport pentru returul inițial către Vânzător și eventualul transport înapoi la Consumator sunt suportate de către Consumator.
- Produse ce au fost livrate greșit sau fără toate componentele/accesoriile aferente.
Livrarea altor produse decât cele solicitate trebuie semnalată către eprezentanții www.ecorner.ro, iar Consumatorul va refuza recepția produsului. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru înlocuire, iar dacă produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru înlocuirea cu un produs similar sau rambursarea integrală a contravalorii. Dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăți diferența, respectiv dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor.
Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de www.ecorner.ro.
Renunțarea la cumpărare în termen de 14 zile de la primirea produsului este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță respectând condițiile Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.
Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Adresa de comunicare a notificărilor este office@ecorner.ro. Consumatorul poate contacta Vânzătorul la numărul de telefon 0747.888.788 în intervalul Luni-Vineri orele 09.00 – 16.00.
Încheierea contractului de vânzare-cumpărare are loc în momentul emiterii facturii fiscale (acest document ține loc de contract conform legislației românești) și nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmării automate de primire a comenzii.
Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (să aibă toate accesoriile și documentele care l-au însoțit la livrarea inițială, fără să prezinte modificări fizice, lovituri, zgârieturi, ciobiri, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate, etc).
Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate integral de către Consumator.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării cumpărării și este posibilă prin virament bancar. Suma înapoiată nu va include costul transportului inițial dacă achiziția a beneficiat de această facilitate (acesta fiind suportat de către Consumator).
Dacă rambursarea produselor sau a unui produs, în cazul comenzilor cu produse multiple, dintr-o comandă care a beneficiat de transport gratuit, determină scăderea valorii totale a comenzii inițiale sub valoarea eligibilă pentru transport gratuit din valoarea totală de rambursat, se va reține contravaloarea transportului oferit inițial.
Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, se pot percepe taxe suplimentare cu o valoare între 1% și 50% din valoarea inițială a produsului pentru readucerea produselor la starea inițială în cazul returnării produselor uzate, deteriorate, prezentate fără accesorii, etc.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar valid (in lei) deschis pe numele titularului de factura.
Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti in prezenta curierului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Deoarece nu se poate stabili cu exactitate valoarea diminuarii contravalorii urmatoarelor produse acumulatori, baterii, incarcatoare, cartuse imprimanta, folii de protectie, etc., acestea se pot returna doar sigilate.
Produsele comercializate de magazinul online www.ecorner.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale producatorilor.
In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul. Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 30 zile.
In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut in certificat. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei;
Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestora, la nivel national (a se vedea lista centre de service autorizate).
Lipsa certificatului de garanție al produsului trebuie semnalată în maxim 48 ore de la recepția mărfii pe adresă office@ecorner.ro. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.
Produsele care nu sunt conforme cu specificațiile lor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, în urma unei notificări scrise trimisă la adresa office@ecorner.ro în care se va specifica natura lipsei de conformitate.
Vânzătorul poate înlocui produsul cu altul identic în cazul în care produsul livrat este lipsit de conformitate sau, în cazul acceptării de către Cumpărător, cu un alt produs. În cazul în care suma produsului înlocuit nu corespunde cu suma achitată de către Cumpărător, acesta va achita diferența de plată rezultată din suma produsului achitat și suma produsului nou înlocuit.
În cazul în care Cumpărătorul nu dorește înlocuirea, Vânzătorul va restitui suma achitată.
În cazul în care produsul a fost achiziționat într-o perioadă în care este în vigoare o ofertă de transport gratuit, se va reține din valoarea acestuia costul de expediere suportat inițial de Vânzător.
Garanția nu acoperă:
- cheltuielile și riscurile de transport legate de garanția produselor;
- orice modificare adusă produsului pentru îmbunătățirea sa fără aprobarea scrisă a producătorului sau vânzătorului;
- întreținerea periodică necesară și reparația sau înlocuirea de componente care provine dintr-o uzură normală;
- defectele fizice produse în urma șocurilor mecanice/termice (spărturi, zgârieturi, crăpături, arsuri, deformări, lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
- garanția nu este acoperită în cazul în care etichetele, însemnele și sigiliile producătorului prezintă ștersături, modificări, dezlipiri sau alte urme de intervenție sau cand sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
- garanția nu este acoperită în cazul pătrunderii obiectelor străine sau lichide în interiorul produsului.
- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
- numarul de serie al produsului (S/N – „serial number”, IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
Pentru a repara un produs care nu mai este în garanție, clientul:
- informează în scris (e-mail) despre problema apărută;
- produsele care vor fi expediate către SIGMA DISTRIBUTION SRL trebuie să conțină în cutie, datele complete ale expeditorului (nume, adresă, adresă de mail, telefon) și o explicație a defectului, dacă se cunoaște sau cauza;
- după constatarea defectului și evaluarea costului reparației, se înștiințează clientul și i se cere acceptul pentru eventualele cheltuieli ce reprezintă piese de schimb, manoperă și eventual constatare.
SIGMA DISTRIBUTION SRL își rezervă dreptul de a modifica condițiile de procedură menționate mai sus, fără o înștiințare prealabilă.
Comunicarea oficială asumată a Utilizatorului/ Cumpărătorului cu GAMING SPOT SRL se poate face prin intermediul datelor de contact din secțiunea de Contact în funcție de specificul comunicării.
GAMING SPOT SRL își alocă dreptul discreționar să excludă sau să ignore din canalele oficiale de comunicare, păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat.
Vânzătorul are libertatea deplină de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.
Comunicarea oficială asumată a Vânzătorului cu Utilizatorul/Cumpărătorul se va face prin intermediul datelor de contact puse la dispoziție de către aceștia. În cazul în care Utilizatorul/Cumpărătorul nu oferă un minim de informații (nr de telefon valid) pentru a putea fi contactat, Vânzătorul nu este obligat să facă demersuri suplimentare pentru identificarea acestuia și îi dă dreptul acestuia din urmă să nu răspundă la solicitările respective sau să nu onoreze comenzile înregistrate cu date incomplete.
Vânzătorul nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării din orice motive, precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea de accesare a anumitor link-uri publicate pe site.
Site-ul www.ecorner.ro folosește măsuri de securitate împotriva pierderii, alterării sau folosirii greșite a informațiilor care se află în controlul www.ecorner.ro. În cazul pierderii de informații cauzate de „bug”-uri sau erori ale softului cu care este conceput și găzduit de siteul www.ecorner.ro, acesta nu-și asumă nici o responsabilitate.
poate conține link-uri către alte site-uri.
www.ecorner.ro nu este responsabil de politica de confidențialitate practicată de acestea. Va recomandăm consultarea în prealabil a termenilor legali și a celorlalte informații referitoare la colectarea informațiilor cu caracter personal. Modalitățile expuse mai jos se aplică doar în cazul informațiilor colectate pe www.ecorner.ro.
În cazul plătii online cu cardul datele sunt procesate prin Mobilpay.
www.ecorner.ro NU stochează informații despre cardul dumneavoastră.
Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date, modificată și completată, SIGMA DISTRIBUTION are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizați despre dumneavoastră.
Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor/clienților (Cumpărătorilor) privind situația contului lor de pe www.ecorner.ro , informarea utilizatorilor/clienților privind evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului.
Prin completarea datelor dvs. în formularul de creare de cont și/sau de Comandă declarați că acceptați necondiționat că datele dvs. personale să fie incluse în baza de date a SIGMA DISTRIBUTION SRL, și vă dați acordul expres și neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate nelimitat teritorial și/sau temporar de către SIGMA DISTRIBUTION SRL, afiliații și colaboratorii acestora pentru desfășurarea și/sau derularea de către aceștia de activități cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, de promovare a produselor și serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piață, de statistică, de urmărire și monitorizare a vânzărilor și comportamentul consumatorului. De asemenea, vă dați acordul expres și neechivoc ca aceste date personale să poate fi transferate (cedate) de către SIGMA DISTRIBUTION SRL și atât afiliaților săi precum și altei/altor entități din țară sau străinătate.
Prin citirea prezentelor Termeni și Condiții ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și liberă circulație a acestor date. Totodată, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dvs. personale și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.
Pe baza unei cereri scrise, datate și semnate, expediate pe adresa: SIGMA DISTRIBUTION SRL, Adresă corespondență: Strada Constntin Brancoveanu 5B, Voluntari, Ilfov, se pot exercita, în mod gratuit, următoarele drepturi:
- dată pe an, să vi se confirme faptul că datele personale sunt sau nu prelucrate;
- să interveniți asupra datelor transmise;
- să vă opuneti prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară;
- să solicitați ștergerea datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de lege.
Astfel, SIGMA DISTRIBUTION SRL poate notifica utilizatorii/clienții privind ofertele curente prin newsletter și poate trimite felicitări, cupoane cadou sau alte mesaje speciale.
SIGMA DISTRIBUTION SRL nu este de acord și nu promovează SPAM-ul. Orice utilizator/client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site-ul www.ecorner.ro poate opta pentru ștergerea acesteia din baza de date comunicând acest lucru printr-o cerere trimisă la adresele de mai sus.
Informațiile pe care ni le furnizați vor fi utilizate pentru a administra, a sprijini și a evalua serviciile noastre și a preîntâmpina încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali.
De asemenea, SIGMA DISTRIBUTION SRL poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care se află în relații de parteneriat, dar numai în temeiul unui angajament de confidențialitate din partea acestora, prin care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face conform legislației în vigoare, după cum urmează: furnizori de servicii de servicii de marketing, Curierat, servicii de plată / bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a produselor și serviciilor noastre, asigurători.
Informațiile dumneavoastră cu caracter personal pot fi furnizate și către Parchet, Poliție, Instanțele judecătorești și altor organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
UTILIZATORUL se obligă să acceseze și să utilizeze www.ecorner.ro în scopuri și prin mijloace care să nu constituie o utilizare abuzivă.
Orice încercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica conținutul site-ului, sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează site-ul va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului și va da www.ecorner.ro dreptul de a solicita organelor competente punerea în mișcare a cercetării penale împotriva aceluia sau acelora care a(u) încercat acest fapt sau împotriva celor care au facilitat acest fapt.
Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat așa cum este el definit de legislația din România aflată în vigoare la momentul producerii evenimentului de forță majoră.
Prezentul contract este supus legii din România.
Eventualele litigii apărute între SIGMA DISTRIBUTION SRL și Utilizatori/Clienți/Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care această rezolvare nu va fi posibilă, vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente.